زينة عن أحمد عز: "مقدرش أغلط في أبو ولادي"!

  • خبر
  • 08:42 مساءً - 6 مارس 2015
  • 1 صورة



زينة

على الرغم من المشاكل بينهما والتي وصلت إلى القضاء إلا أن الفنانة زينة حرصت على تأكيد احترامها للفنان أحمد عز، ورغبتها في عدم الخوض في حديث غير لائق عنه ﻷنه في النهاية "أبو أولادها" على حد قولها.

وكان البعض قد وجه اللوم لزينة بسبب دفاعها عن عز أمام الخبير النفسي لقضيتها ضد نجم " ملاكي إسكندرية"، والتي تطالب فيها بإثبات نسب طفليها إليه، حيث قالت زينة إن عز لم يفعل شيئًا مخلًا بالآداب العامة، وأنه قد تزوج منها بوجود شهود.

وكتبت زينة عبر حسابها الشخصي بموقع "إنستجرام" تبرر دفاعها عن عز: "صباح الفل، في ناس بتلومني أني اتكلمت كويس عن أبو ولادي! أكيد هاتكلم كويس عنه حتي لو مش علشانه علشان ولادنا، مش عاوزاهم في يوم يقولولي إني غلطت في أبوهم".

وأضافت زينة: "وكفاية عليهم أوي اللي عمله فيهم أبوهم المحترم، ولادنا أهم حاجة يا محترم وبكرة تندم على كل اللي عملته في ولادك ووقفتك قدامهم ومحاربتك ليهم، يا أبو ولادي يا محترم. عز الدين أحمد عز وزين الدين أحمد عز، وماتنساش ترفع قضية عليا بالكلام ده، وأي أم هتحارب الدنيا علشان ولادها، معذور اللي مايعرفش يعني أيه أم".

وكانت محكمة الأسرة في مدينة نصر قد قررت تأجيل قضية إثبات نسب توأم الفنانة زينة، المقامة ضد الفنان أحمد عز، إلى جلسة 26 مارس الجاري للفصل في القضية.



تعليقات