7 ورقات كوتشينة  (2004) 

2.8

يرث الشاب الطيب (أحمد) قصرًا على البحر بعد وفاة عمه، بالإضافة إلى ثروة لا يعرف بعد مكانها ، يتعرف على الفتاة (نور) التي تعمل موظفة استقبال بالنهار وفي الليل تعمل بأحد الملاهي الليلية. في يومٍ من...اقرأ المزيد الأيام يطلب منه صديقه (طارق) مفتاح القصر حتى يقضي ليلة حمراء مع عشيقته ،وهناك يحاول البحث عن الثروة المفقودة في الوقت الذي يبحث أحمد عنها أيضًا.


صور

  [29 صورة]
المزيد

تفاصيل العمل

ملخص القصة:

يرث الشاب الطيب (أحمد) قصرًا على البحر بعد وفاة عمه، بالإضافة إلى ثروة لا يعرف بعد مكانها ، يتعرف على الفتاة (نور) التي تعمل موظفة استقبال بالنهار وفي الليل تعمل بأحد الملاهي...اقرأ المزيد الليلية. في يومٍ من الأيام يطلب منه صديقه (طارق) مفتاح القصر حتى يقضي ليلة حمراء مع عشيقته ،وهناك يحاول البحث عن الثروة المفقودة في الوقت الذي يبحث أحمد عنها أيضًا.

المزيد

  • نوع العمل:
  • فيلم




  • بلد الإنتاج:
  • مصر

  • هل العمل ملون؟:
  • نعم


أراء حرة

 [2 نقد]

الاغانى افضل شيء !!

انا اسفه يارب علي الساعاتين اللي ضاعوا من عمري بشوف الفيلم ده 🤦‍♀️حقيقي الفيلم بيضحك من كتر ما هو فاشل 😅 خصوصا الفقرة الدينيه اللي توسطت الحوار ده كله علشان البطل يعود للايمان بس سبحانه رجع أسوء من الأول 😂المشكله مش في الموديلز و البيكينز اللي بلا داعي لا ده الحبكه و الحكايه و الخطوط كلها دايس عليها قطر و متفهمش مين بيعمل ايه او عايز ايه مخرجناش بحاجه فعلا غير الاغاني اللي عاشت بغض النظر عن تمثيل روبي اللي كان متواضع جدا مقارنة بدلوقتي و حركتها المستفزة بضم ايديها في بعض شبه الاطفال علشان البطل...اقرأ المزيد يحضنها 🤦‍♀️🤦‍♀️حاجه كرتون خالص.. نوعا ما تمثيل يوسف الشريف و رانيا شاهين مش بشع للدرجه كان ساند الدنيا شويه .. اه بالنسبه للمونتاج حاجه بقي بسم الله ماشاء الله ماتختلفش كتير عن القصه .

أضف نقد جديد

عنوان النقد اسم المستخدم هل النقد مفيد؟ تاريخ النشر
وجهة نظرى د.صلاح الغريب د.صلاح الغريب 3/3 30 نوفمبر 2009
المزيد

مواضيع متعلقة


تعليقات