أمير طعيمة مدافعًا عن رامز جلال: الرجل ده بيتعب عشان يسعدكم بجد

  • خبر
  • 04:05 مساءً - 24 مايو 2016
  • 1 صورة



أمير طعيمة

دافع الشاعر الغنائي أمير طعيمة عن النجم رامز جلال بعد تعرض الأخير لهجوم شديد وانتقاد بعد طرح برومو برنامجه الجديد "رامز بيلعب بالنار".

وأكد أمير عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، أن رامز يُسخر كل طاقته وجهده مع فريق برنامجه كل عام فقط لإسعاد الجمهور.

كما أوضح أمير للجمهور أن الحلقة لا يمكن أن تظهر على الشاشة دون موافقة الضيف، ردًا على بعض الأشخاص الذين هاجموا رامز ووصفوه بعبارات غير لائقة بسبب ما يعانيه النجوم في الحلقة من خوف ورعب بحسب ما يذكرون.

وكتب أمير قائلًا: "بما إن رامز جلال متقل إيده شوية السنة دي وبما إن الموضوع فيه حرايق وانفجارات عايز أوضح حاجة: بعد أول حلقة قبل ما تقول حرام يعمل كده في الناس وده هزار دمه تقيل وفلان جراله وفلان حصله لازم تبقوا فاهمين أن طالما الحلقة طلعت هوا يعني الضيف نفسه وافق عليها وما عندوش مانع من عرضها، قانونا من حق الضيف يرفض عرض الحلقة لو مش عايز".

وأضاف: "وبما أن أبوها راضي ورامز راضي يبقى اتفرجوا واستمتعوا لأن الراجل ده بيتعب في شغله وبيحترم جمهوره وهدفه إسعادهم، أنا شخصيا ما بفوتش حلقة وما بيصعبش عليا حد طالما الضيف نفسه في النهاية شايف أنها حاجة مسلية وتستحق عرضها على الناس".



تعليقات